Jävlar!


9 respektive 29 veckor

Är glad att jag dokumenterat det här. Fy fan vad smal jag var! Mycket kan hända på 20 veckor. Inte konstigt att man har lite ont i ryggen och känner sig lite klumpig. Även om jag njuter av graviditeten så ska det bli rätt kul att få tillbaka den där späda kroppen. Och då ska jag njuta av den! Aldrig med ska jag klaga över att magen putar. Lägg märke till att det är en skugga på magen på första bilden som gör att den ser större ut vad den är. Och det är ju löjligt. Att jag var ÄNNU smalare än det skuggan lägger till.

Kommentarer
Postat av: Jocke!

Tjocksmock! :P

2010-12-07 @ 23:23:01
Postat av: Karolina

Haha:) gud vilken skillnad!

2010-12-08 @ 14:47:55
Postat av: Erica

Man borde kunna "likea" ett inlägg på bloggen som på facebook! Då skulle jag likeat detta!!:)

2010-12-12 @ 21:36:26
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöbergh

Även om det känns konstigt så kan man faktiskt sakna den där stora härliga magen sen!(om man har turen att få må bra).

Du är så vacker! (både gravidtjock o smal!!)

2010-12-14 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0