Temporeducering nästa

Idag har jag varit flitig som en liten gris. Var på Väla klockan 10 och köpte en hel drös rekvisita till dagens fotografering som sedan gick av stapeln 14.00. Det gick mycket bra tycker jag! Ikväll har jag ägnat några timmar åt redigering och någon timme åt att slappa. Känner att jag har haft ett lite för högt tempo de senaste dagarna. Är mycket mer stresskänslig nu, får lätt ont i ryggen och blir anfådd av ingenting. Kom på mig själv med att jag hyperventilerade i utmattning när jag städade i lägenheten igår. Fick gå och lägga mig och lugna ner mig eftersom det kändes som att jag hade sprungit ett maratonlopp (nu har jag aldrig sprungit ett sådant lopp, men ändå) Kan inte komma på något annat än att det har med graviditeten att göra.
Imorgon börjar jag 13.15 så jag ska bannemej sova ut ordentligt:-) Har ställt klockan flera dagar i rad. Visserligen aldrig innan kl åtta, men för en som gillar att sova så är det tidigt:-)

I veckan ska jag till skolan mån, ons och fre och så ska jag försöka boka in en av de två sista fotograferingarna till slutet av veckan. Hade varit skönt att bli klar i tid så jag har gott om tid för redigering och finputsning av bilderna till den 10 dec när vi ska examineras. Tror denna veckan blir lugnare än den som varit dock. Och då har jag ändå bara varit i skolan i måndags (som ju var i onödan)

NU ska jag fråga Victor om vi inte ska titta på film i sängen. Det brukar han nappa på.


Kommentarer
Postat av: mamma

Bobbo,det ar ju helt otroligt hur du ligger i.var radd om dig Puss o Kram :)

2010-11-22 @ 12:11:48
Postat av: [email protected]

Hej, bra att du stressar av ibland!! Tack för senast så god mat du hade gjort, helt otroligt! Tänker på dig ofta! Kramar

2010-11-24 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0