BM-BESÖK

Idag har jag och Victor varit hos barnmorskan. Hon var lite sen och jag skulle iväg på en grej efteråt så det blev en snabbvisit. Allt såg i alla fall bra ut!

Vecka: 35+3
Vikt: + ca 10kg (har gått ner ett kilo sen sist jag vägde mig...skumt)
SF-mått: 33,5
Hjärtljud: 147-148 slag/minut

Och det roligaste: Bebispojken är fixerad! Han är duktig vår lille gosse. Han vet vad han ska göra och är inställd på sin uppgift att bli född:-)

Jag känner mig inte rädd för förlossningen längre. Har alltid varit övertygad om att jag är en av dem som skulle bli tvungen att planera ett snitt pga. förlossningsrädsla, men nej, jag känner ingen rädsla. Konstigt! Har ju varit rädd sen jag var typ 7 år.

Imorgon ska vi nog titta på bilbarnstol. Och så ska vi köpa växtre till fönsterna, blev så tomt när vi tog ner alla julgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0