Jag "höll på" att kräkas av vinet eftersom jag är sjuk

Det var nära, men jag klarade mig!:-)
Jag fick gå hem från Bahnhof igår när sjukdomstillståndet vann över vinet, men som tur var så hade jag haft kul hela kvällen innan dess! Idag mår jag ganska bra faktiskt. Jag är jäkligt nöjd med att ha ställt min egna diagnos halsfluss och att jag dessutom hade massa överblivet penicillin hemma. Där sparade man någon hundralapp och en massa tid i väntrummet på akuten.

Nu ska jag äta varma mackor! Penicillinet need some company!

Snart är det år 2008

(Varför ska det ta så lång tid att ladda upp bilder här? Jag pallar inte. Jag hatar bloggar utan bilder)

Kommentarer
Postat av: Z

du har ingen lust och hjälpa mig med en snygg layout på min blogg ;)? snälla, jag är ur kass! =) i love yours!

2007-12-27 @ 21:09:13
URL: http://zaliina.blogg.se
Postat av: Z

Är du sugen på hjälpa mig?
Adda gärna mig på msn isåfall, [email protected]

2007-12-27 @ 23:39:37
URL: http://zaliina.blogg.se
Postat av: Rosanna

Jag tycker inte om att du och Karolina pratar skit om mih för att jag inte riktigt förstod hennes genomgång av bilderna. Skit alltså!

2007-12-28 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0