Stjärnorna på slottet

Jag vet inte om jag borde gå i förtidspension eller något, men jag älskar verkligen det här programmet "Sjärnorna på slottet" Det är så oerhört spännande att lyssna på när de berättar om sina liv! Ja, just nu är det mitt absoluta favoritprogram:-) Eftersom jag var på middag igår (en mycket trevlig sådan dessutom!) så missade jag Stjärnorna, men reprisen börjar idag 16.00! Magnus Härenstam ska berätta om sitt liv.
Folk i allmänhet är nog ganska intressanta
Folk borde egentligen berätta mer om sig själva.

Jag håller förresten på att bli sjuk. Penicillinet har det inverkan på mig. Immunförsvaret slås ut och inom en vecka har man en ny sjukdom. Lagom till nyår. Bara jag inte får feber så tror jag att det kan lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

hur var middagen?

kramar

2007-12-30 @ 22:16:35
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0