Lite bitter...fast bara lite:-)

Usch. Jag har analyserat gårkvällen (man ska inte analysera men nu har jag gjort det ändå)
Till att börja med så var förfesten helkul! Tummen upp för min lägenhet:-)
Bahnhof var roligt tills det började spåra lite...
Det var lixom crazy på nåt sätt. Folk knuffades, det var trängsel, jag blev nedknuffad på golvet och fick feta blåmärken på mina fötter av alla som trampade på dem små liven. Min fot är blå!
Jag vet att man inte ska låta sig få dåligt humör över omständigheter (och jag predikar detta ständigt!:-) men jag kunde inte låta bli. Jag blev tossig och lynnig. Var otrevlig mot en helt oskyldig människa. Usch, tycker inte om när alkoholen får den effekten på mig. Visserligen sa han "Fan vad ni ser tråkiga ut, ska ni inte dansa?" precis efter att jag fått en stamp på min redan sargade fosse, men det kunde ju inte han veta. Nej, skärpning Bobbo!

Dessutom var det en dumsnut som ruffsade om mitt hår!
Till alla killar (om någon av det könet händelsevis skulle råka läsa...) Ruffsa aldrig, och då menar jag ALDRIG om en tjejs hår! Ni behöver i princip bara dra handen genom håret för att det ska vara färdigstylat, men det funkar inte riktigt så för kvinnfolk (inte för mig i alla fall) Hade sprayat mitt hopplösa hår för att det skulle hålla en hel kväll och även om det står "Super Maximum XX Strong" på flaskan så håller det inte för att någon hejdlöst ska ruffsa om ens hår! Så där gick det frisyren...
Så var det sagt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0