Menorca

Resan är bokad! Festresa uteblev och mysresa med tjejerna i familjen ersatte. Kan erkänna att jag faktiskt redan festat som en galning hela sommaren, så lite vila ser jag fram emot:-) Dessutom ska det bli väldans skoj att träffa tvillingarna! Jag, Mamma, Rosanna, Annicka, Erica, Maria och Frida. Jag känner på mig att det kommer bli hur härligt som helst! Nu ska jag ta igen de två sista dagarna jag missade på Cypern. Nu ska jag bli brun och så är det bara!:) Känner mig vit som en bunte lik.

image45

Den 20:e augusti bär det iväg...


Och ikväll - Helsingborgsfestivalen! Med start i min lägenhet för uppladdning. Oh Yeah. Jag som inte skulle festa nåt mer sen förra helgen...jojo. Så gick det med det.

Kommentarer
Postat av: Poppen

Fiiii va orättvisst!! Här bleknar solbrännan bort i takt med regnet!! Ha så skoj!

2007-07-28 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0