Usch

Fan. Nu är jag lite deppig alltså. Jag har ekonomiska problem. Jag är pank. Har räknat ut att jag gör av med mycket mer pengar än jag "får in" så att säga, vilket är lätt gjort då man har en inkomst som knappt räcker till bara hyran. Usch. Jag är helt depressed. Vill inte leva på mamma och pappa...hatar att be dem om pengar. Gör det också väldigt sällan. Typ aldrig om det inte är kris. Nu är det kris.
Fan. Det är så man känner för att bli spelmissbrukare. Kanske kunde man vinna jackpot?
Det ser nu ut som att jag måste sluta att gå ut på helgerna och typ sluta äta. I alla fall absolut inte äta ute (vilket jag fan redan nu är snål med)
Makaroner next.
Jag är fan ledsen nu alltså.
Ska tigga jobb i veckan...hoppas att det är någon som behöver hjälp på kontoret.
I sommar blir det till att städa, städa, städa.
Och så intervju på måndag. Usch. Jag känner mig inte bra just nu alltså.
Nervös och deppig.
Kay Pollak!
Kay Pollak!
Kay Pollak!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

"Putte-nutten.." du ska se att din intervjue går bättre än... ekonomin. Min är också på "halvfart" vet egentligen inte vart pengarna tar vägen var månad. (Banhofbar kanske?) Kay Pollak, Kay Pollak.. /Kraumet

2007-06-03 @ 10:22:32
URL: http://mimsmums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0