Drömmer mig bort

Inatt drömde jag världens bästa (och mest osannolika) dröm. Lars Winnerbäck var här på efterfest! Och vem raggade han på? - Mig! Ja, jag var så lycklig. Men ack, det var bara en dröm...
Well well. Jad drömde i samma veva också att en på min efterfest (som jag inte alls kände) på alla sätt försökte mörda en annan på festen (som jag inte heller kände). Han hällde kokande vatten på henne och försökte sticka henne med en massa tillhyggen. Det som var så konstigt var att de andra festdeltagarna var något passiva i situationen. Det var lixom bara "Nej men sluta, hon vill inte" Inget samtal till polisen inte, nej nej.
Någonstans i drömmen hade jag också blivit kille och bög och skulle ragga på en annan kille på festen och försöka få honom i säng. Jag vaknade dock innan det började bli intressant.

Var får man allt ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0