Ebba von Sydow

Jag känner mig bara tvungen att säga något om det här påhoppet av Magnus BetnérEbba von Sydow. Allt det han sa har jag tänkt tusen gånger om. Dock tyckte jag nog att det var lite väl hårda ord. På något sätt får man väl försöka acceptera att vissa människor trivs med ett (som det verkar) ytligt liv. Å andra sidan har Ebba en jädrans massa åsikter om andra. Dock handlar det mest om deras utseende. Undra vad som är värst, att kritisera någons utseende eller någons personlighet? Same shit kanske. Någon menar väl att det är hennes jobb. Sen har vi ju också något som kallas för yttrandefrihet.
image26


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra skrivet..

2007-05-28 @ 18:34:04
Postat av: Anonym

skit ska skit ha heter det ju ;) Go Betnér!! Trevligt att du startat en blogg =)

2007-05-30 @ 16:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0