Festligheter

Ikväll är det återigen dags. Det ska intas drycker av glömska och glädjen ska spira! Det är hemskt att man (jag) faktiskt lite lever för helgerna. Jag älskar att vara 21 och ett halvt. Tonight kommer sis, Karolina, Erika och Frida på besök. Jag antar att det blir som vanligt. Vi kämpar med vinet, snackar som fan, blir sluddriga och bestämmer oss för att dansa istället. Bahnhof Bar är slutdestinationen. Inte det roligaste, men bättre än inget. Imorgon hoppas jag på Pepe's i Båstad.

image20

Karolina, jag och Erika. Bara sis som fattas. Får skaffa en gruppbild ikvälla.

Kommentarer
Postat av: sara

tummen upp för nya bloggen!

2007-05-25 @ 23:23:52
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Rebecca

Man tackar! Nu ska jag bli en aktiv bloggare=)

2007-05-26 @ 03:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0