Testing testing

Skriver bara för att testa. Måste ju se så att det ser snyggt ut när inläggen hamnar efter varandra vettja! Lite klurigt det där med att få till alla färger rätt när man inte är så "haj" på hur det funkar. Dessutom hade jag mer än gärna bytat ut bilden "där uppe" för att få det hela lite mer personligt, men inte fick jag rätt på hur det går till.
Listor är poppis har jag sett i ungefär tusen andra bloggar, så det är väl bara att hänga på bloggtrenden. Jag är en sådan person som är inne i perioder. Det kan handla om mat, kläder, tv-program eller ja...i stort sett vad som helst. Med några nyckelord tänkte jag sammanfatta pågående period.

Mozzarella (jag skulle kunna äta 3 "bollar" om dagen, men håller mig till en)
Tomat (Passar utmärkt till allt och speciellt till mozzrella)
Nypotatis (Sommar!)
Mjölk (Jag drömmer om det på nätterna)
Fest (Varför finns det bara en helg i veckan?)
Sova (Ångestladdad punkt. Jag borde träna istället)

Än så länge kommer jag inte på fler punkter, men jag skulle ändå vilja påstå att mozzarella-punkten är den som utmärker sig mest i mitt vardagliga liv. Om en vecka kommer jag säkert vara jättetrött på mozzarella och trycka i mig något annat som om jag vore besatt. Det är sån jag är. Inga mellanläge - 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0