Tjejgrej

Nu ska jag skriva ett tjejigt inlägg! Idag har Bobbo shoppelishoppat.

Det blidde:

Baddräkt á la Kylie H&M - så jädra snygg. Tänkte lägga ut en bild på mig iförd denna dräkt men jag såg nästan porrig ut! (lilla jag lixom...?) Så den sparar jag till Ayia Napa där jag kommer att visa mig på beachen till allmän beskådning. Exklusivt för dem som ska dit 11/6. Hö hö...
Sen hittade jag även en grön skimrande klänning med diskret prickmönster, mycket prisvärd och snygg. Det blidde också ett svart vanligt (tråkigt?) linne för 49.50;- Gillade priset.
Sen fick jag panik och bestämde mig för att inte handla något alls förrän jag verkligen kollat igenom min garderob för att se om det är något jag behöver. En ljusgul eller röd jeanskjol hade inte varit dumt.

Från panik över till ångest. Gillar inte sånna här "tjejiga" inlägg, men det är väl bara att acceptera att jag är tjej. Dessutom gillar jag att shoppa, även om jag insett för länge sedan att det inte är det livet går ut på:) Dock har jag inte kommit fram till vad det går ut på. Usch. Jag orkar inte ens tänka på det. För tillfället tillåter jag mig att vara så ytlig att säga att just nu bryr jag mig mest om att ha roligt. Jag har haft mina filosofiska perioder och det är väl delvis dem som gjort att jag faktiskt är så glad som jag är! Hjärnan är helt amajsing. Med den kan man bestämma allt, om man vill vara glad, ledsen, förbannad. Det känns som att jag de senaste (låt säga) 2 åren har lärt mig tänka bättre. För jag tror personligen att bara för att man har en hjärna så behöver man inte kunna tänka helt rätt. Detsamma gäller öronen. Alla har dem, men inte alla kan lyssna. Och visst är det så att vissa använder artikulerings och uttrycksverktyget munnen lite för mycket?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0