Helgen

(För att slippa ta tag i plugget)

I fredags var jag som sagt på vift med Mumsich The Mims i Helsingborg.
På lördagen förträngde jag illamåendet och började klockan 14.00 med maten till Ericas maskerad. Inte en lugn stund förrän festen var igång klockan 18.30 - men matlagning är kul (och så får vi ju räkna in den tiden det tog att svira om till "nyårsfest" som var temat för min egen utklädnad)

image116

Karolina the Indian änd Rebecca the nyårspingla


Kvällen blev i alla fall mycket rolig och ganska tidig vilket passade bra med tanke på nästa dags aktivitet - fotografering!
Igår var vi 11 av Rosannas pojkväns vänner som fotograferades för ett album som han ska få på fredag i födelsedagspresent!:-) Bilderna blev  jättefina! Spana in dem hos fotografen Emelie Ohlsson
Gårdagen innebar också sista dagen av mitt lov. Lovet har varit jätteskönt och jag har tagit mig tid till att vila och ha roligt och tillåtit mig själv att inte stressa runder för att träffa alla som jag inte hinner träffa annars. Jag ville helt enkelt ta det lugnt.

Men NU ska jag börja plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0