Jag är hopplös

Klockan 19.00 var jag faktiskt jätteduktig och avslutade en konversation på msn till förmån för studier. Innan jag började skulle jag bara "gosa lite med katten" vilket resulterade i att jag sov med katten i famnen tills för 20 minuter sen. Å andra sidan är jag väldigt pigg, så egentligen spelar det ingen roll. Det blev bara ombytta roller, då jag troligtvis skulle lagt mig nu om jag börjat plugga då vid 19-tiden. Istället börjar jag nu och går och lägger mig om sisådär ett par timmar.

Sara: Blomkålen knaprar jag på rå och brieosten ligger i kylen redo att avnjutas i småätningsportioner:)

Kommentarer
Postat av: sara

*puhh* fick för mig att du skulle blanda dem två...
för det lät lite läskigt, men var för sig är de goda=)

2007-11-13 @ 08:50:16
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0