Matchpunktcom

"Av flera miljoner medlemmar valde han just dig!"
Det meddelande som kommer fram så fort någon "blinkar" åt en på Match.

Jag brukar oftast inte bli ett dugg smickrad av att personen i fråga har valt just mig.
Ett ospännade utseende och en innehållslös och ointressant presentation. Jag slår vad om att personen ifråga "blinkar" till alla som inte väger över 400 kg. Kort sagt - till så många han hinner. Skulle han få ett svar skulle han förmodligen bli kär direkt.
Jag är jävligt fördomsfull idag och bitter på att jag är singel:-)
Jag har kommit fram till att jag nog är ganska kräsen.
Men egentligen, man kan ju inte ge alla som "blinkar" en chans.
Jag måste ju för farao plugga också!
Förlåt. Jag skulle inte nämna plugg nåt mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0