Äter popcorn i brist på annat

Idag har jag varit på IKEA. Handlade för 700 spänn och jag förstår ärligt inte hur det har gått till. Tyckte inte att jag plockade på mig SÅ mycket grejer...

Ikväll kommer ljuset i mörkret - min syster. Ska laga lite mat till na' och förhoppningsvis kommer då dagen att gå lite fortare. Blir jätterastlös av att bara vara hemma. Nästan så att jag föredrar att plugga dygnet runt. Imorgon ska jag börja plugga till filosofiprovet, göra en recension och en annan svenskauppgift. Jippi!

Jag gillar komvux. (Okej, ett lite lugnare tempo hade inte skadat, men ändå)
Jag hade kunnat gå på Komvux i all evighet.
Synd att det inte är mer "givande" än det är.

Jag saknar Komvux, redan.
Hellre ledig sådär hipp som happ nån dag lite här och var än en hel vecka.
Jag som trodde att ledighet var min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0