Egentligen har jag aldrig gillat lever

Nu har jag definitivt överträffat mig själv i sjukhetsgrad drömmar. Denna drömmen bottnar nog i "Hannibal the kannibal", "Boston Teaparty" och min egen önskan att gå ner ett par kilo för att slippa köpa nya byxor.

image100


Jag drömde helt enkelt att jag skar upp min mage (med någon form av bedövning först) och tog ut levern och tillagade den. Sydde ihop magen och tog nån tablett som var "bra om man hade dålig leverfunktion" och hoppades att den skulle börja växa fram en ny lever därinne.
I min dröm var allt detta genialiskt. Genom att använda min egen kropp som föda skulle jag inte gå upp i vikt eftersom inälvorna succesivt skulle minska och dessutom skulle det bli billigt och bra.
I drömmen började jag dock känna mig lite yr, men menade att jag ju inte kunde gå till doktorn eftersom dem antagligen skulle tycka att det var lite konstigt att jag skurit upp min egen mage och käkat upp min lever.
Resonomanget blev då att blev det tillräckligt illa fick jag väl åka in akut och få en ny lever (som jag i sin tur kunde käka upp)
I min dröm hade jag kommit på världens grej!

I'm sick man...

Kommentarer
Postat av: Amending

hmmm... analyserat din dröm föresten än?
Vad den egentligen står för och så... ;)
/Andreas

2007-10-16 @ 21:38:55
URL: http://www.nogg.se/amending

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0