Jag skrev en gång ett inlägg

Imorse skrev jag ett inlägg. Det försvann dock pga. datortrassel.
Det gjorde kanske inget när jag tänker efter.
Mest en massa skryt om hur MVG:ig jag är och sådana saker.
Bokföringsprovet kändes MVG +...återstår att se på torsdag om den känslan stämmer! Säkert har jag gjort något slarvfel. Spännade som in i. Som det lilla pluggo jag är.

Mitt liv låter verkligen skittråkigt om man ska tro bloggen.

Fast lite kul då...
JO. Ikväll som sagt kalas för brodern. Presenten är inhandlad. En jävra massa olika sorters flasköl. Sådana där dyra, fina.
Om ca en timme kommer sis och jag ska göra något åt hennes kaos-hår. Det är orange för tillfället. Inte för att det är fult, så menar jag inte!
Eller jo. Det gör jag faktiskt. Men nu blir det other balls.

Fram tills dess tänkte jag börja fila på en liten present till min gode vän och vapendragare Karolina med K.
Jag känner mig sjukt kreativ.

Kommentarer
Postat av: sara

ja du är duktig på det här med hår=)

2007-10-09 @ 16:58:09
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0