Karl sökes!

Jag är glad. Ja, rent av lycklig. Detta lyckorus består i att jag nyss fick reda på att ett prov är framflyttat. Det ska inte mycket till sa kvinnan till mannen som fick utlös...nej! Usch? Det var räligt.
I alla fall så har jag nu endast två prov att plugga till i helgen. Detta kommer emellertid inte innebära att jag kommer att plugga mindre, utan snarare att jag kommer att plugga precis lika mycket, men att det kommer att gå lite bättre på just dessa två prov.

För övrigt vill jag tipsa om min systers blogg.
Förvänta er inga stordåd, men här är i alla fall adressen:
RosannaSjobergh.blogg.se

Redan vid namnet kan ni förstå att det inte lär bli lika mycket action som i min blogg! Minsann...

Nu ska jag köra hem till Mor och Far (där jag för tillfället bor. Om sanningen ska fram så är det mest för att jag inte ska söla ner min lägenhet alltför mycket under stundande prov-pluggning. Ju fler prov, ju fler odiskade tallrikar)
Hemma hos di gamle (som Mimmi brukar sä') finns också Agnes, som jag nu längtar efter något fruktansvärt.
Time to go af sted.

Kommentarer
Postat av: Amending

Tack för inlägget gällande måndagsmorgnar :)
Bara så du vet ska den läsas med glimten i ögat!
Jag har faktiskt en ganska positiv inställning till det mesta! Det är så tråkigt med folk som går med sina mungipor nere vid knäna... och jag vill inte vara tråkig! :)

Hoppas du har en bra fredag!
kram
Andreas

Ps. Jag är en karl, tror jag... Ds. ;)

2007-10-19 @ 13:28:28
URL: http://www.nogg.se/amending
Postat av: Andreas

Ha! Jag vet inte vad du anar, men tolka det du som det behagar dig bäst... :)

2007-10-20 @ 14:57:11
Postat av: sara

hur går skolpluggandet? fortfarande mvg? :-D

2007-10-21 @ 22:23:26
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0