15.50

Andra inläget för idag, men jag har mycket att ta igen!

Ibland är jag lite yr. Jag trodde att jag skulle ha engelskalektion 14.40, men det är imorgon. Idag börjar den 10.15 dvs för ganska många timmar sedan. Vid den tiden gick jag i godan ro runt i lägenheten och pysslade.
Som straff måste jag nu jobba själv hemma med engelskan tills klockan 16 (förutom denna pausen:-) Straffet kom jag på helt själv (pausen också) Klockan 16 beger jag mig till biblioteket igen, sitter där till 19 för att sedan bege mig hem till Rosanna och Jocke. Jocke ska hjälpa mig med matten (om jag har tur)

Jag har bestämt att jag denna veckan måste ha minst en bild i varje inlägg (tänkte se om det påverkar besökarantalet:-) Denna gången blir det bilder från helgen.

image258
Syster och Erica hos mig i fredags
image259
Födelsedagsgrisen himself
image260
Fake-smilet på. Tuss norpar åt sig det sista av Karolinas äckel-vin som till hennes stora fasa var sött!
image261
Vi gör våra söt-miner. Vi är snå snygga att hälften kunde varit nog.
image262
Botten upp (för andra gången) Den första spilldes ut.
image263
Och vill man inte bli publicerad i bloggen så gör man som Victor.
Tänk på det till nästa gång!:-)

Kommentarer
Postat av: M

Det är nästan lite boobflash på Rosanna där!:D

2008-04-01 @ 17:28:00
URL: http://achelois.blogg.se
Postat av: Karolina

Vilka sköjiga bilder :P ska också börja ha kameran med mig! See ya on lörtag!

2008-04-01 @ 17:56:37
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0