Dagen innan matteprovsdagen och helgdagen

Det här med att "blogga" börjar bli lite "småtradigt" som mat-Tina skulle ha sagt.

Idag har jag
- ätit frukost hos mamma och pappa
- hoppat av Redovisning & beskattning (=mer tid till annat och inget prov på måndag:-)
- fått tillbaka Rättskunskapsprovet (bäst i klassen, va trodde do? Uttalas som när Jolanta säger det)
- Pluggat Ma C på biblioteket
- fikat med mamma och Tussen (Rosanna, och jag kallade henne för det innan Pontus kom in i bilden, så det så!) - haft mattelektion och fått stillat vissa orosmoln inför imorgon
Är det allt jag har gjort? Det lät ju inte mycket, med tanke på att det verkligen känns som om allt gått "i ett".

Imorgon efter 13.30 så är det helg! Fr o m 19.00 nån gång ska jag vara extremt vuxen och dricka vin och äta fläskfilé, men sen vet man aldrig. Mimmi, i och med att det inte blev något prov på måndag så har jag tid med dig (vad det lät:-) på lördag, barrunda...(hem vid ett dock så att jag kan plugga nästa dag...lockande?:-) Det var ju such a long time ago!

Nu ska jag klappa katten och samla plugg-krafter.

image318
I somras, förr förra sommaren? Minns inte, men vi har "The Ring-tendenser" i Mimmis kamera

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

har du slutat kalla henne tussen nu? why? tyckte det lät så himla gulligt!

2008-04-25 @ 07:27:01
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

haha gör så=)
Rosanna var ju först som Tuss/Tussen :-D

2008-04-25 @ 09:00:05
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0