Det går i "itt" som mor min skulle säga

Nu är jag helt knall fall pang...slut. Igår pluggade jag 10-14, 17-19, 20-22.30 (lite samtidigt som Top Model:-P) Mellan 14.40-16.20 hade vi engelskaredovisningar. Min gick skitbra faktiskt!:-)
Idag gick jag upp 06.30 och pluggade till 09.15 Därefter lektion 09.15-11.35 Lunch. Plugg 12-13. Prov 13-14.50. Därefter lektioner utan pausjäkel till 17.00.

Nu ska jag nog unna mig ett par timmars vilning i min ensamhet för det behöver jag. Börjar inte förrän 12 imorgon så jag ska vara uppe hela natten och plugga!:-) Jag älskar att sitta uppe och rita på nätterna!

Det är kul att plugga MÄÄÄN (som di sär på Let's dance) ibland blir det för mycket när det klumpar ihop sig så väldigt. Å andra sidan föredrar jag att slita häcken av mig framför att inte ha något alls att göra, så man ska inte klaga antar jag. Men detta är min blogg så jag klagar lite i smyg och hoppas att folk har överseende.

För övrigt grattis till Karolina som är duktig! -2 kg till nästan. Jag tror till och med att jag har fått dem av henne. Ni vill inte veta vad min kost bestått av den senaste veckan...

image284
Det ska bli kul med maskerad på lördag! Inget "jag måste plugga imorgon" där inte! Nej, nån måtta får det faktiskt vara. Även om jag måste plugga nästa dag. Men jag ska på lördagen ha tillfällig minnesförlust.

Kommentarer
Postat av: Karolina

TACK :P!

2008-04-11 @ 15:52:19
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0