Det ser ut att bli besöksrekord fast tvärtom

Endast tre personer har idag läst min blogg!
Det är ju näst intill fruktansvärt. Å andra sidan är väl jag den enda som hänger vid datorn dygnet runt, medan andra jobbar och står i. Fast jag har faktiaskt varit på biblioteket i 3,5 timmar idag och ska dit igen klockan 16. Lite duktig är jag allt.

Nu ska jag ha redovisning på engelska!
Oh my god...

Jag längtar till nästa torsdag för från och med den dagen har jag inget plugg på flera dagar!:-)


image283
Och så en bild...(jag borde kanske börja foto något annat än bara mig och Karolina?:-)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja, ni är linslusar. Du som alltid sagt att jag är de...!!!! Ombytta roller! Jag har passat världens sötaste hund idag. Linda och Robins, en valp. Jag dör så söt den är!

2008-04-09 @ 15:27:58
Postat av: Karolina

Nej, gör inte det :D!

2008-04-09 @ 20:00:22
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0