Jag är ett matematiskt geni!

Matteprovet kändes definitivt som ett VG, kunde typ allt!:-) Fast man ska inte ropa hej...har varit med om att det känts bra tidigare och sen får man tillbaka provet och har på gränsen till IG. Men detta kändes bra. Derivata is the shit.

Det har blivit ändrade helgplaner. Mitt middagssällskap ikväll gick och fick någon slags dödlig sjukdom, typ hosta...så det blidde inget med det:( MEN(!) Jag fixade ett nytt sällskap illa kvickt och ikväll infinner sig Mimmi hos mig klockan 20.00 (med medtagen efterrätt) för att efter maten bege oss till Hbg.

Fick dessutom nyss ett meddelande från Elin Wulff som ville pimpla vin imorgon, det kunde jag bara inte säga nej till! Det var så längesen. Plugget blir kanske lite lidande, men efter detta matteprovet och typ 15 timmars biblioteksplugg denna veckan så tycker jag att "wattaheck" lixom...

Engelska är jag dessutom redan ganska bra på (så länge vi håller oss till Eng A:-)

Nu ska jag diska!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Vad kul att du ska träffa Elin! henne har ja inte sett sne sundsgården... du får hälsa henne!
Kramar

2008-04-25 @ 14:36:52
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0