Jag väljer att bli lite störd, men jag är inte störd av de skäl jag tror.

Gud vad jag är trött på min msn-lista. Måste radera folk.

En kille har som meddelande: "Fyller år om fyra veckor"
Vill man inte bara sjunka genom jorden på hans bekostnad? Han kan inte vara äldre än 14. På ett sätt hoppas jag att han ÄR äldre, vilket skulle betyda att jag inte har en fjortonårig kille på min msn. Förmodligen är han över 20 och det är det som gör det så komiskt.

En annan har: "Vill bli kär igen!"
Vilklen tjej får lust att ta kontakt med en sådan kille? Bättre fly än illa fäkta säger jag...
Man måste ju i princip ha bestämt sig för att man vill bli ihop med honom innan man skriver för att undvika att han ska bli så besviken att han byter ut sitt meddelande mot "Dumpad igen" eller "Alla tjejer är så jävla falska!" eller "Trött på allt" eller något i den stilen.

Det är så man blir sugen på Tacopaj och därför är det väldigt passande att jag just nu har en sådan i ugnen. Dessutom har jag tvätt i tvättstugan. Nog är jag huslig alltid.
Och snart ska jag till sys...sys...sys...*hålla handen*...SYSTÄÄÄMET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0