Ledig!

Provet var jätteroligt! Man skulle göra en massa grejer i Word. Jag hade kunnat hålla på i flera timmar. De där fem minuterna jag pluggade hade jag dock ingen nytta av. Hårt bindestreck kom aldrig...

Rättskunskapen fick jag inte tillbaka. Han hade inte hunnit rätta stackarn'. Ju mer jag tänker på det där provet ju sämre blir det. Ungefär som att danskarna jag och Sofie träffade i Helsingör bara blir äldre och äldre.

Nu ska jag slappa till det lite framför tv:n i en halvtimme eller så.

Förresten så blir inte nästan vecka alls någon vilovecka.
På tisdag ska jag lämna in en engelskauppsats och på fredag är det Matte C prov. Måndagen däreter är det ett herrans svårt prov i Redovisning och beskattning som gäller. Well well...idag, imorgon och på lördag ska jag i alla fall bara leva loppan!

image316
En av minst 1458441 "hoppebilder":-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0