Mardröm

Drömde en jättehemsk dröm i natt.
Jocke följde mig hem i lördags och i min dröm så hittades Staffan mördad i Jockes föräldrars källare nästa dag. Allt pekade på att det var Jocke som hade gjort det, men själv "trodde" han inte det. Han var hos polisen och ingen kunde liksom prata med Jocke för att ta reda på varför, hur, vad som hade hänt! Underförstått så hade han typ blivit psykiskt sjuk.
Jag kunde bara tänka på att han hade följt mig hem och att det hade varit jag om han hade fått sin psykiska knäpp en halvtimme tidigare.
Rosanna pratade med Jocke på telefon, men kunde inte få något ur honom. Han hade varit helt konstig! Jag frågade Rosanna om hon trodde att han kunde ha gjort det och då sa hon "Som han låter på telefonen så ja, det tror jag faktiskt" Det var så himla verkligt!
Sen helt plötsligt så kom jag att tänka på att Staffan faktiskt var död och hur hemskt det var för Erica och hans familj.
Usch det var så hemskt...jag fick krama Agnes jättehårt när jag vaknade.
Det är ju inte utan att JAG känner mig lite psyksjuk som gör Jocke till mördare och Staffan till mordoffer i min dröm!

Det var så hemskt också för vi fick i drömmen se mordplatsen...det var blod stänkt upp på väggarna och ja, usch!

Jag blev så himla glad när jag vaknade även om jag hatade Jocke lite, men det har gått över nu:-)

Han som följde mig hem och allt. Förlåt:-)

Kommentarer
Postat av: Erica

haha nemen usch vad hemskt! :D

2008-04-28 @ 17:38:58
URL: http://jarlette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0