Och så en till Karolina...men du behöver inte ha den om du inte vill! Det är inget tvång alltså...du får bestämma heeelt själv:)

Och därmed blev rubriken snudd på längre än inlägget...

image280

Varför gör jag alltid en miljon saker som jag inte behöver göra när har en massa saker som jag måste göra? Hm. Jag funderar på att gå och lägga mig nu så kan jag gå upp tidigt imorgon och göra de där miljoner sakerna då istället...Dessutom blir det på så vis frukost fortare. Jag är jättesugen på fil och müsli.


Kommentarer
Postat av: t

vi ska veckohandla i sommar! så det så.

2008-04-08 @ 22:42:12
Postat av: Karolina

Jättefin :)!

2008-04-09 @ 20:01:24
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0