Bränsle

Nu cyklade nyss Victor hem från mig efter en kort visit på en timme. Nu ses vi inte förrän torsdag kväll och det känns smått sorgligt då vi setts varje dag (flera timmar åt gången dessutom) i över två månaders tid. Jag kommer drabbas av grava abstinensbesvär. Speciellt eftersom jag saknar honom redan. Efter 2 minuter. Jag skulle ju inte bli såhär! Beroende...

Attans.

Well well. Tur att det finns lösgodis.

Idag lagade jag en fantastiskt god kvällsmåltid:

En "soppgryta" med lax, tigerräkor och grönsaker
Nyttigt också!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Darling! Mycket tråkigt för dig att du har blivit kär och beroende. Hoppas det håller i sig:P Saknar dig. Puss

2008-09-04 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0