Blogg-chock i form av långt inlägg (med bilder!)

Blogg-torkan har aldrig varit värre. Det är skumt det där. När jag hade ett händelselöst liv skrev jag blogg hela tiden. Några innehållsrika inlägg kan jag väl inte skryta om att det blev. Nu känner jag mig gladare än på länge och har himla roligt! Dvs. jag har hur mycket roligt att skriva som helst. MEN - när ska jag hinna? T.ex. nu på min "Pojkväns-fria" dag.

Well. Helgen.
I fredags cyklade jag och Victor till stranden. Grillade, åt ost & kex och drack vin. Efter det cyklade vi till Vita Räck där resten av "gänget" satt. Det blev inte någon långlivad historia utan vi var hemma redan vid 23.20.
Tidig sänggång får att på lördagen bege oss till Helsingör. Där blev det dansk fettig mat i form av pölse, fläskesteg, fläskesvear öl och dansk wienerbröd. På kvällen hade jag fest i min lägenhet. Ett jävra drag blev det rent ut sagt!:-)
På söndagen slappade vi och åkte och handlade. Lagade en mycket god middag bestående av bland annat en ljuvlig potatisgratäng. Senare på kvällen blev det godis, läsk och bio. Vi såg den nya Batman-filmen. Jag höll inte på att somna en enda gång och det betyder att det var en bra film.
Igår kände jag mig krasslig. Det var dock falskt alarm och imorse befann jag mig vid telefonen på kontoret. Herrejävlar. Man han inte lägga ner luren förrän nästa samtal kom. En hiskelig skara samtal om diverse läckage, översvämningar, nedblåsta träd, krossade rutor osv. Jag visste att telefonen skulle ringa mer än vanligt men detta var något i hästväg.
Innan ikväll träffade jag Anna och vi åt Pizza på Kirris, trevligt.

Och nu, ja nu ska jag sova!

 

 

1. Glada pågar
2. Nakenchock i mitt kök i lördags (just like old times)
3. Jag, Victor och Sis hos mig i lördags
4. Jag och Victor på Hbg-festivalen


Kommentarer
Postat av: Karin

den skulle jag också välja!

2008-08-06 @ 14:38:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0