Än är det krut i kärringa'

Mitt besökarantal har fallerat....varför?
Jag antar att jag gått och blivit lite tråkig på äldre dar. Inga bilder, inga videor, inga spännande skandaler.

Idag fick jag tillbaka mitt matteprov. Det gick inte åt helvete, men det var inte så långt ifrån. Ska verkligen jobba på att få grepp om det där!
Idag har jag också fått en ny bil!:-D Eller...den kommer i nästa vecka. Jag minns inte vad modellen heter mer än att det är en Hyundai. Jag och bilar...Där är jag typiskt kvinnlig. Bara färgen är okej och den är bekväm och köra så är jag glad.

Jag har även sovit i 1½ timme, fredagen till ära. Handlat mat till ikväll har jag också gjort. Nu tänkte jag diska.



Slänger upp en bild också. Bara för att det är fredag!
image230

På en båt genom Paris förra året. Hujedamig vilken trevlig resa det var.
Maten var helt outstanding.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Va trevligt ni ser ut att ha:D! Tyvärr ska jag inte med på lördag! Blir lite chockad själv faktiskt! Ska vara taxi åt mina föräldrar! Men ni får ha så skoj för mig!! Fan fan fan att jag inte kan vara med! Jaja jag tar igen det en annan gång! Vi hörs!

2008-02-29 @ 18:45:15
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0