Är Agnes upphetsad?:-/

Hon rullar runt på golvet och jamar. Kan det vara så att min lilla tös har blivit en stor tös? Man borde köpa en blomma. Jag fick en blomma när jag precis hade fyllt 12.
Det är lite äckligt ändå. Hon har ju inte heller nån skam i kroppen utan visar helt öppet hur hon känner. Tänk om jag skulle lagt mig i korridoren på Komvux och rullat runt, hur skulle det se ut?

För övrigt så har denna helgen varit som de flesta andra, dvs mycket fest och lite annat.
I fredags var det bowling med kontoret (jag förlorade) och igår var det schlagerkväll hos Mimmi där jag och Karolina var gäster. Därefter drog vi till Bäänan...som vanligt. Idag har jag varit så trött så det är inte klokt. Gick upp ur sängen klockan 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0