Egentligen borde jag dammsuga, men hur kul är det på en skala?

Jag är just nu inne i ett tappert försök att dricka te. Jag har aldrig förstått mig på te (och gör det nog inte fortfarande) Vatten med svag smak av nåt träigt parfymaktigt. Kom inte och säg att det bara är för att jag dricker fel sorts te...har för fasen provat allt möjligt skit. Jag tycker tyvärr aldrig att det är så stor skillnad.
Om det finns någon här som 'tyckte' som jag, men som nu konverterat till te-riket, så berätta gärna för mig hur denna förvandling gick till. Jag vill vara en te-drickare. Det känns så kultiverat och intellektuellt. Å andra sidan borde jag lära mig att hälla i mig litevis med kaffe istället. Har hört att 50% av tiden på reklambyråer går åt till att dricka kaffe. Det jag vill få fram är nog att jag vill bli beroende. Det är coolt på nåt vis. Jag vill klaga på att jag är så kaffesugen så att jag håller på att dö.

Det blir nog aldrig något coolt utav mig.

Jag blev förresten inte så förfärligt sjuk. 38.5 i feber är inget att skryta med.
Huvudvärken blir jag dock inte av med. Jag börjar ju nästan tro att jag har fått en tumör. Det tror jag väldigt ofta. Tumörer kan man dessutom inte supa bort bara sådär, det är skrämmande.
Jag har i vilket fall som helst bestämt mig. Hur sjuk jag än är i helgen så ska jag ut.

Nu ska jag laga fisksoppa. Jag tror faktiskt att det kan göra mig frisk.
Tänkte ha i lax, squash, krossad tomat, purjolök, potatis, morötter, ärtor, dill och persilja...och om jag hittar nåt annat kul så ploppar jag i det också.

Nu ska jag hälla ut teet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0