Frisören next

Om 25 minuter ska jag cutta håret och göra en massa slingor, det ska bli alla tiders (som di gamle sär)
Efter det ska jag köpa bajs-sand till det lilla livet, samt dra en vända inom systemet.

Igår fick jag en godispåse med rött godis i av Rosanna. Jag har mått illa sen dess, men jag blev hemskt glad! Jag borde lära mig att behärska mig. Jag är inte sugen på en bit till, men jag kommer att stoppa en i munnen inom fem minuter. Det är konstigt.

Innan idag kräktes Agnes. Jag gav henne lite äggula. Trodde att hon skulle uppskatta det...men tydligen tåler inte katter det så bra. Man kan inte veta förrän man har provat! (som det heter)

Nu måste jag verkligen kila.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

hur bidde håret? :-D

2008-02-15 @ 19:02:58
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0