Helgsummering

Känns som att mina helguppdateringar bara är repriser...men men:-)
Denna helgen började med middag i fredags hos mamma och pappa och därefter begav vi oss till Ängelholm. Kvällen var ganska lugn, men ändå lagom på nåt vis. I lördags på dagen minns jag knappt vad jag gjorde. Förmodligen ingenting förutom att städa. Det var meningen att jag skulle till Hbg och Sara på kvällen, men då jag hade blivit tvungen att åka hem själv på natten så fick det bli hemmaplan. Hasslarpsfolk är inte att leka med!:-) Det har vi erfarenhet av.
Det var förmodligen en jävra tur att jag inte åkte till Hbg eftersom jag blev way to drunk. Å andra sidan hade jag kanske tagit det lite lugnare i lite mer okänt sällskap:-)
Jag var fast besluten att jag skulle bli full, eftersom jag inte lyckats så bra med det den senaste tiden. Tydligen har jag problem med att finna ett mellanläge. Jag och Karolina gick lös på allt i alkoholväg vi kunde hitta och det slutade i kräk för min del. Så jäkla trög jag är. Efter kräket mådde jag dock skitbra och vi gick till Bahnhof. Där började jag må illa igen.
Hur länge var vi egentligen på Bahnhof? Det känns som att vi var där i typ 5 minuter och att jag tillbringade dessa med att försöka nyktra till på toaletten. Jag lyckades göra en piruett inne på toaletten och slog i höften. Det är väl ungefär det jag minns. Usch. Nej, nästa helg!:-) Då blir det andra semlor.

Behöver jag säga att söndagen spenderades i soffan till 99%?

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

kortfattat men innehållsrik sammanfattning=)

2008-02-05 @ 08:12:49
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0