Nighdy

Jag tog en Mc Fett trots allt. Det var gott.

Jag vill ha långt hår. Varför tar det så himla lång tid för håret att växa? Vad hade Gud för tanke med det? En decimeter i månaden hade varit rimligt. Tänk vad man skulle kunna förändra sig. Man hade dessutom kunnat klippa sig själv. Vad hade det gjort om det blev fult? På en månad hade man ju haft en hel decimeter på sig att rätta till det.
Nej, jag tror nog inte på Gud trots allt.

image221

När min lugg har blivit lång så ska jag fixa så att det ser ut sådär. Och så hela håret lite längre. Jag vill att det ska bli sommar. Visst är man snyggare på sommaren? Alla andra är också snyggare, vilket passar utmärkt för mig som i alla fall just nu tycker att alla killar är fula. Förutom Pappa.

Nu ska jag läsa vidare på Magdalena Graafs självbiografi. LÄS! Den är mycket bra.

Imorgon ska jag gå upp ganska tidigt och plugga Engelska glosor. De på det svåra pappret är helt omöjliga. Ballot, archipelago, anguish, ambiguous, adorn, adjacent. De kunde jag i alla fall inte innan....

Kommentarer
Postat av: Rosanna

jocke blr ledsen när du inte säger att han är söt...det är han. //en sjuklg med internet

2008-02-05 @ 19:51:54
Postat av: Henrik (O) =)

Hej och tack för bloggandet, det är tidvis mycket underhållande läsning =)
Om du vill kan du få ett grymt tips för att lära dig glosor och bättra på ditt passiva ordförråd i engelskan. Läs! Engelsk litteratur alltså... Har man bara tagit sig genom en bok så är det gratis ordförråd here i come. Lätt sätt att lära sig många ord och samtidigt läsa bra böcker. Om du inte vill ha något tips så skit i det ;) /Henrik

2008-02-07 @ 09:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0