Petflaskan och grytvantarna är redo!

Måste säga att gårdagens utgång blev över förväntan!
Jag skulle aldrig sätta min fot på Bahnhof 18 igen...men man glömmer så lätt. Tror att mitt glada humör gjorde att jag i princip skulle kunnat festa med en sopkvast i en städskrubb.
Mimmi var vår privata underhållningsmaskin. "Varför drar min ena hjärnhalva åt vänster?" undrade hon efter att ha slukat den starkaste drinken i Torstens sortiment.

Ikväll blir det Melodifestival at my place. Årets höjdpunkt!:-)
Efter det blir det utgång...förmodligen Bahnhof igen.

Nu ska jag och min judenäsa pallra oss till badrummet för att färga håret (igen)

Kommentarer
Postat av: Karolina

ja just det! Det var ju så hon sa! Haha! See ya soon!

2008-02-09 @ 18:48:49
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: Karolina

ja just det! Det var ju så hon sa! Haha! See ya soon!

2008-02-09 @ 18:48:59
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0