Rongedal



Min favorit hittills i Melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: Hobokan

Har du rökat eller?

Rongedal! Jag tycker inte alls att de var särskilt bra. Alldeles för lite pungkulor i deras röster för min smak haha :)

Kebabpizza-låten hade jag djävulskt många fördomar mot men när jag väl hörde den så var den helt okej, klart bättre än Rongedal iallafall!

Jag är absolut inget fan av Carola men tyckte att den låten var bra (för att vara Melodifestival alltså).

Kan du lägga upp lite bilder på din nya friss snart?

2008-02-19 @ 06:10:37
Postat av: Rosanna

Bara för att jag är din syster och för att Jocke ska hjälpa dig med matten. Skulle du vilja göra något roligt i min blogg, det känns lite höstigt nu på våren. Vill du inte behöver du inte, men det hade varit roligt. Puss

2008-02-19 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0