Fönstershopping

Väla
Jag köper aldrig nåt, men det är alltid en aktivitet som får tiden att gå. Speciellt nu när det fattades en skiva i Sex and The City -boxen. Den är hemma hos Rosie. Ska hämta den ikväll. Och just det, ikväll är det familjemöte. Gud vilken händelserik dag. Men jag längtar ändå till måndag. Ja det gör jag verkligen. Dels för att Komvux börjar men också för att jag ska ta cellprover hos gynekologen i Helsningborg. Det får ju vem som helst att ta ett glädjeskutt. I löööve when strangers gräver i mitt sköte.

image209



Uppdate: Hade skrivit Cellgiftsprover. Skulle givetvis vara cellprover! Även om det låter ganska skrämmande det också...

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

varför skall du ta cellgiftsprover? något som hänt?

2008-01-09 @ 20:28:43
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0