Första skoldagen

Nu har allvaret börjat. Rättskunskapen verkar väldigt rolig, men...och då menar jag verkligen MEN - Matte C, vilken killer! Det kommer troligtvis bli vårens struggler.

Funderar på att hoppa på Engelska A också, men jag vet inte. Engelska har aldrig riktigt varit mitt ämne, eller så är det bara något jag fått för mig. Eller så tror jag inte att jag kan något eftersom jag hade Staffan i gymnasiet. Vi repeterade "Dog" och "Cat" i två år.

Imorgon ska jag fråga om det finns platser kvar i engelskagruppen. Man kan ju alltid börja och sedan hoppa av om det skulle kännas meningslöst.

Men nu ska jag TVÄTTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

f(x) = x^23 + 1/x + 3033 ; bestäm derivatan.

f'(x) = 23x^22 + ln(x).....matte C :-)

2008-01-17 @ 18:08:31
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

usch... matte c har jag bara dliga minnen ifrån.. hade iaf trevliga klasskompisar på komvux när ja läste det=)

2008-01-17 @ 18:27:35
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0