I am Legend

Nyss hemkommen från att ha sett en Biofilm tillsammans med modern. Vi såg "I am Legend" och den var OK. Jag är så kräsen när det gäller filmer nuförtiden så jag vet inte vad som ska till för att jag ska gilla dem. Det verkar nästan omöjligt. Istället kollar jag på sådana jag redan sett tusen gånger och som jag vet är bra.

Någon uppdatering om helgen har det inte blivit än så jag tar det nu. Den såg ut som de flesta andra helger näst intill. I fredes var jag hos Rosanna och Jocke i deras nya lägenhet. Var inte där så länge, men det var trevligt! Jag mötte upp Mimmi på stan. Vi gick till MM och därefter till Morris. Ja, kvällen var väl helt OK.

På lördagen minns jag inte vad jag gjorde på dagen (men troligen inget viktigt eftersom jag inte ens minns det) På kvällen däremot var jag hos broderns fru Annicka på Ostbricka och vin. Jag och åtta andra tjejer. Damen fyllde nemlish år! Jag begav mig dock därifrån ganska tidigt för att sällskapa min vapendragare Mimmi. Hade själv gärna sett att hon hade offrat sig för mig om hon satt på ostbrickemiddag så jag gjorde detsamma för tösa!:-) Hur jag än försökte så blev jag inte full, medan Mimmi i princip bara behövde ångorna från vinet för att inte bli riktigt klok. Jag var mycket avundsjuk, men kvällen på Bahnhof blev ändå bra!
Jag gjorde ett misstag under kvällen (som jag begår alltför ofta nuförtiden!) Jag gick fram till en kille som såg snygg och trevlig ut...och så var han en mes (eller verkade vara en mes) Han var i alla fall väldigt tråkigt. Man bara får inte säga "Oj, nu blev det tyst..." om det blir tyst. Det är dödsförbjudet och så avtändande att man bara vill gå hem och ta på sig grannytrosor, en maläten byxdress och äta kycklingvingar som kletar sig i både ansiktet, på händerna och i bästa fall soffan.

Jag är ganska trött på män för tillfället. Jag ger inte någon en chans och tycker att de flesta antingen är fula, idioter, tråkiga eller nåt annat negativt man kan komma på.

Själv är jag förbannat bra.

image218


Helt OK, men tacka vet jag Hitta Nemo. Den ska jag se nu. Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0