It's a huge carneval

Jag var så förbannat törstig (skyller på det) och 2-liters Colan var slut...och vatten är tråkigt. Jag tog en öl. Jag förstår helt plötsligt varför folk blir alkoholister, ja det gör jag faktiskt. Min lägenhet blev plötsligt väldigt trevlig att vistas i och katten är inte ens i samma rum! Jag skulle kunna hälla i mig hela barskåpet right away men lyckligtvis är jag inte i alkoholiststadiet ännu, utan kan stanna vid just en (om än väldigt god) öl.
Jag är så väldigt tacksam för att jag inte bor i en storstad. Party seven days a week. Jag lovar, jag hade inte suttit hemma en kväll och det hade slutat med att jag är med i "Du är vad du äter" där Anna Skipper hade konstaterat och omräknat mitt alkoholintag till en sisådär fyrtiosju flaskor rensprit i veckan.

Mimmi - Tomorrow I'll take beer no 2!

(Förresten är jag helt, fullständigt och komplett SATC-skadad. Jag har bestämt mig för att gifta mig med Mr Big, att min vagina likt Charlottes, är deprimerad, samt att jag går på alldeles för lite modevisningar, releasepartyn och dejtar åta helvete för lite)

Dessutom måste jag börja sluta skriva vissa saker på engelska - it is sooo lame!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHA! Berr no2 is better than the first one.. Engelska, då kan man börja gämföras med Victoria Silverstedt. Hon "sveng'lar" till det lite då o då, samt bor i storstad.. :P

2008-01-10 @ 23:23:32
URL: http://mumsich.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

haha jag känner igen mig som in i inlägget! själv är det GT som gäller.. där är jag fast..

2008-01-12 @ 20:53:05
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0