Lite av varje

Denna helgen var inte nådig. I fredags, Morris med Mimmi, full like a kastrull och deppig som ett as. Lyckligtvis infann sig deppigheten inte förrän vid 02.00 tiden och då var kvällen praktiskt taget slut. Det var lyckat och vi hade kul!
Lördagen spenderades framför TV:n och vid 20-snåret gjorde singelparet sig redo för att parta igen. Ingen deppighet är så stark att inte lite vin kan ta död på den (okej - MYCKET vin)
Vi begav oss till Helsingborg och Utposten, hookade up med några guys som vi senare (efter många timmar på Tempel) gick på efterfest hos. Vid sextiden körde vi hem till mig några stycken och fortsatte efterfesten som inte var slut förrän vid niotiden. Behöver jag säga att min söndag försvann i ett nafs? Låg i soffan. Sov och tittade på SATC om vartannat.
På det hela taget - en fullständigt crazy och väldigt lyckad helg.
Jag har aldrig varit gladare åt att det är fyra dagar till fredag. Gud bevare mig från spriten några dagar.

Ikväll ska jag på kalas hos brorsbarnet Frida och brodern för att fira deras födelsedagar. 14:e och 15:e januari. Jag hoppas på något gott att äta.

För övrigt så sket jag i min första skoldag (var FÖR trött sen helgen...och på första lektionen gör man ändå ingen speciellt) Annars så har jag varit på cellprovstagning. Jag är inte så glad för gynekologiskt grejs, men det gick bra! At least så fick jag en kvinna som gjorde testet.

För övrigt så har jag reflekterat lite över det nya året och vad som hänt hittills. Jag har tagit två bra beslut och två dåliga. Hittills ligger jag plus minus noll. Not bad!:-)

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

shit, lång efterfest=)

2008-01-14 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0