Näst sista lovdagen - thank god!

Jag har inte gjort ett skit idag. Nästan inte i alla fall. Vid två, halv tre gick jag till Komvux och fick världens slappaste schema och därefter begav jag mig till biblioteket. Har fått två påminnelser på en bok som jag (nästan) var säker på att jag lämnat tillbaka. Det visade sig att det var så också - tur för mig! Vet inte hur mycket man får betala för en borttappad bok.
Imorgon har jag inget annat på schemat mer än att åka till kontoret för att föra över pengar från ett konto till ett annat. Har cirkus 90 spänn på VISA-kortet just nu och det är knappast någon skrytsam summa. Den räcker då rakt inte till helgens bestyr (vad nu det blir?) Mimmi, hör av dig om du är på hugget redan imorgon!:-)

image211

Under minuten

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag hör av mig redan idag! ;) hihi hoiho haah hähä .. *låter som en gorilla* Vad vill duuuu gööraaaa imorgon, lördag nästa helg, i sommar? Jag vill dansa.. det är vad JAG kommit fram till.. dock inte med ngt "Kryll", eller "glasögonnissar" ;) Pussos!!

2008-01-10 @ 20:35:55
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0