Nu händer det grejer!

Jag har ett engelskatest på tisdag. Äntligen ska jag få plugga lite och känna mig nyttig. Jag kände mig så sugen på att plugga att jag bad om "advance"-pappret också. Något extra får man väl trycka in om man ska förtjäna ett MVG. Jag ligger redan bra till eftersom min lärare heter Lars Sjöberg (som pappa heter) och har en bror som heter Hans (som pappa också har) Det känns bra.

Idag har jag förutom min enda lektion också hälsat på Elin i Munka. Det var väldigt trevligt och jag fastnade verkligen för lägenheten. En planlösning som jag skulle velat ha! De hade väldigt god ost också. Jag tror nog att jag åt en 50 skivor.

Efter att jag varit hos Elin åkte jag biblioteket för att prata med en Syo. Trodde att jag skulle få läsa kurser på distans, men det hade dem lagt ner pga. pengabrist.
Jag tröstade mig genom att gå till systemet och ladda upp lagret inför helgen. En flaska vin och fem öl varav två 7,2:or Aldrig att jag ska göra om helgens misstag att inte bli full. Det är ju så att man har gått och grämt sig över det hela veckan (okej det är bara onsdag, men ändå)

Ikväll ska jag göra pitapizza, räkna matte och titta på Top Model.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Händer det något "splännande" i helgen måntro? Jag är på :P (är det top model ikväll?) Hm.....

2008-01-30 @ 18:48:57
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

vin är gott, öl är gott men 7,2:or?

2008-01-30 @ 20:16:00
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

haha jag får göra det, dock har vi alldeldes för mtk öl för att jag ränker gå till bolaget och köpa mer öl haha=)

2008-01-30 @ 20:20:35
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0