Vardag

image219

The result of todays shopping!


Tycker att det är lite dåligt att man måste köpa ett helt vitkålshuvud. Kan dem inte åtminstone förpacka halvor för de ensamstående kattmammorna!?
Nu har jag i alla fall köpt ingredienser så att jag kan göra goda pajer, pizzor, wookar, grytor och annat krafs! Ikväll ska jag försöka mig på att återskapa Graffittis Thaikyckling. Jag betvivlar attt jag kommer att lyckas, men det är värt ett försök!

Nu ska jag tvätta och det är verkligen tråkigt. Funderar på att ta en öl innan så det blir lite skojigare, men man vill ju inte vara nån jävla alkoholist, som hittar på så dåliga ursäkter som att tvätta för att få i sig lite.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ja ni är välkomna vi börjar runt 21,00 sen blir det nog tempel eller cardinal =) Kram!

2008-01-31 @ 16:54:02
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

BTW det ser jäkligt gott ut
det du köpt och nyttigt=) så lätt att du kan klämma en öl också ;-)

2008-01-31 @ 16:54:48
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nosse

Din inställning tilltalar mig, förstår dig, det är ju snart helg. Vi ses i kväll. Vi kör nog ut, du kan hänga på. puss

2008-02-01 @ 13:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0