En heeelt underbar dag

Idag har min dag varit ganska perfekt faktiskt. Gick upp 09.30. Hade Engelska Writing 10.15-11.45.
Klockan 13.15 infann jag mig på stranden och var där till 15.30. Hade med mig mat och svenska jordgubbar (mina första i år!) Dessutom hade jag köpt en Hänt Extra och en Allers. Man kan ju undra hur normal jag är som vid 22-års ålder köper Allers framför t.ex. Cosmopolitan, Vecko Revyn, Hennes, Amelia osv...
Jag måste erkänna att jag avskyr "tjejtidningar".
Vid femtiden hämtade Victor mig och vi åkte och badade. Så där blev det stranden nån timme till. Sen lagade vi köttfärssåsoch spagetti och nu blev jag precis lämnad ensam med katten.

Vet ni? Igår rymde Agnes! Jo, det är sant. Jag hittade henne på gården. Hon hade hoppat ut från ett fönster den lilla marodören. Men hon var alldeles i närheten så hon vet minsann var hon hör hemma i grund och botten! Känner mig inte så orolig för att hon ska springa ifrån mig faktiskt. Hon är nyfiken, men vågar sig nog inte så långt bort.
image368
Mumma

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nu börjar det bli lite torrt här....

2008-06-05 @ 08:52:08
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0