Mums

Gårkvällen spenderades i Strövelstorp i goda vänners lag. Mycket trevligt! Maten var förpillat, förtjusande god och jag åt tills jag kände mig som i 7:e månaden (hur nu det känns?) Grillat är godast!
Vid midnatt drog hela gänget till Hbg, kul kul! Den ena låten bättre än den andra på Utposten, det var svårt att sitta still (så det var ju tur att ingen tvingade en)
Dessutom gott folk så har jag gått och fått lite färg på min späda kropp! Känner mig ganska fräsch faktiskt. Igår kände jag mig lite bränd men det är puts väck idag!
Imorgon ska jag bättra på brännan genom att spendera förmiddagen och en bit av eftermiddagen på stranden med Fröken Sofie. Därefter ska jag tvätta! OJ OJ OJ vad jag ska tvätta. Äntligen ska jag få rent alla lakan och handdukar. (Brukar prioritera att tvätta mina kläder vilket leder till att handdukshögen växer i en väldig fart)

Dagen idag har varit fantastiskt mysig måste jag säga. Ägg och frallefrukost i härligt sällskap! Eller frukost och frukost...klockan var väl fyra, men det spelar ingen roll.

Nu är jag lämnad ensam med kattipattzingen. Ska bli mycket skönt med en kväll framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0