Veckostart

Mja, som sagt. Det här bloggandet har avtagit. Helgen har varit mycket lugn. Fest hos äldste brodern i fredags för att fira Fredrics 16-årsdag. Vi åkte till stan vid 22.45 och väl där hände inte speciellt mycket. En runda inom mig och en runda inom Tuss, ner i stan och vända. Hemma innan 01 - sova! Jag har blivit en toffel så det skriker om det. Är inte alls sugen på att festa. I lördags satt jag till och med hemma när alla andra var ute, helt själv. Fattar ni? Kommer nog ta ett tag att vänja mig vid detta "mitt nya jag". Kände mig faktiskt lite deppig över denna förändring i lördags, men det har gått över nu. Man kan ju inte vara ute i svängen för resten av livet.

Igår kollade jag och Victor på EM-finalen. Beställde hem kinamat och köpte över ett halvt kilo godis som vi proppade i oss. Vi kommer bli feta. Eller i alla fall jag... Hur som helst så var det väldigt mysigt! Är otroligt glad för den grabben.
Och just det. Tidigare på dagen gick vi till ICA och köpte bröd som vi matade ankorna med nere vid ån. Halledag med ankor det kom. Det blev duck-fight om brödbitarna!

Dessutom har jag lyssnat på Schweine-låten på repeat. Hoppas jag tröttnar snart för det är bannemej pinsamt att jag sitter här och har den på högsta volym.

Idag var jag uppe 05.20. Städade på Peab i Förslöv och efter lunch städade jag på Ängelholms Trä. Det känns bra att i alla fall aktivera sig lite.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Och nu sover du....haha

2008-06-30 @ 15:41:54
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: tuss

Haha schweine.. Den är så jävla rätt i alla lägen! T om jag börjar känna mig tofflig rebecca, så no worries... det går i perioder det där..

2008-06-30 @ 16:49:33
Postat av: Erica

Alla var inte ute i lördags. Jag och Staffan låg hemma och tofflade minsann och dagen! :)

2008-06-30 @ 20:21:45
Postat av: Rosanna

Skulle du vilja göra om min header? Du ebhöver egentligen bara ädra texten om du inte har tid med en ny. Hade varit jättesnällt. Puss!

2008-07-02 @ 14:34:33
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0